Un món de petites il.lusions.

divendres, d’octubre 22

UN GRAN BUIT

Em sento molt trista perquè he perdut el meu pare...
Han estat un dies molt durs...Horribles!!...

La vida, de vegades, ens juga aquestes males passades,
però... segueix i faré tots els possibles per no deixar-la escapar!!

La vostra presència sempre aquí i els vostres comentaris m'animen
per tornar aviat i seguir disfrutant dels bons moments que sempre
m'ha aportat aquest espai.

Moltes gràcies a tots i una forta abraçada!!

20 comentaris:

Miguel Emele ha dit...

Te acompaño en el sentimiento, Montse. Y nunca mejor dicho porque el día 13 murió también mi padre de esa enfermedad tan común con nombre de horóscopo. Y, por si fuera poco, el año pasado, mi hermana. La vida sigue para nosotros y es para vivirla, así que muchos ánimos y conserva para siempre los mejores recuerdos. Cuando salgas, haz tantas fotos como puedas, que este bonito arte es una magnífica terapia. Un fuerte abrazo.

Angel Corrochano ha dit...

Montse, recibe mi más sincero pesar, triste noticia la que nos traes. Me extrañó que dejaras de publicar y creo que alguna vez pregunté en una de tus últimas entradas. Espero que te repongas, y sigas adelante. Muchos ánimos, seguro que el blog es una excelente manera de autoánimos.
un fuerte abrazo

Odel ha dit...

Montse siento mucho lo de tu padre, no sabia que estaba enfermo. Aqui te dejo este poema espero te sirva para algo.
Los que han muerto no estan muertos..
los muertos no estan bajo tierra,
estan en el arbol que se estremce,
estan en el agua que fluye,
estan en el agua que duerme,
estan en la choza,estan en la multitud.
Los muertos no estan muertos
Birago Diop

Assumpta ha dit...

Montse, guapíssima, t'acompanyo en el sentiment.

Quan vas dir que havies de fer una parada no sé per què vaig pensar que serien coses de feina... Ara veig que ha estat quelcom molt trist.

Una abraçada ben forta!!

francesc ha dit...

Montse, mi mas sincero pésame, aunque aveces es de esperar que suceda esta triste pérdidas, nada puede evitar el dolor que se siente.Es bueno pensar que tu padre descansa y nosotros tenemos el deber de vivir la vida... ánimo.
Una forta abraçada

Paco Sales ha dit...

Amb sap molt de greu Montse, i t'acompanyen amb el sentiments, se que aquets moments son molt dificils, jo en dos mesos he perdut la meva maree i el mau germá major de 57 anys,amb de ser forts i seguir endevant, ells ho voldrien axir, anim Montes i una abraçada molt forta

Sara ha dit...

Montse noooooooooooo!
así te mandé miles de mensajes y no me respondías....pero...después de tu último mensaje, en el que te ví con mucha fortaleza y ánimo para luchar ante esa dura enfermedad, pensé que había esperanza...pensé que no sería tan inminente el desenlace.
Que vida! que dureza! pero....tienes una familia estupenda que te ayudará y te arropará en estos lances tan duros...ese Albert os ayudará mucho,a ti en especial.
MOntse...en unos instantes me voy al faedo...ese bosuqe que compartisteis con nosotros este verano, a ese fagus enorme y sabio le pediré fortaleza para ti Montse, y ya sabes donde tienes una amiga...no te lo tragues todo solita...no merece la pena....llora mucho...lo que necesites... y ponte a disparar fotos de esas tan preciosas que sólo tú sabes hacer y nos regalas.Te sentirás menos hundida disfrutando de tus aficiones, además se que esta terapia ya te sirvió en su día....en otros momentos duros.
Un abrazo enorme de Manolo, Judith y mio.

josep lluis ha dit...

Montse, reb el nostre condol. Ens va saber molt de greu el desenllaç i sobre tot el procés final. Crec comprendre com et trobes ara, però tu saps que hi hàn maneres de sortir-se'n i tu les trobaràs. Un petó.

Mariluz ha dit...

Un abrazo muy fuerte, Montse, y muchos ánimos para estos días tan duros. Perder a los padres es uno de los peores momentos de nuestras vidas. Y más si es después de una dura enfermedad. Un beso grande, grande desde León para ti y los tuyos.

Carme Rosanas ha dit...

Montse, ja et trobava a faltar, però no pensava que seria per una cosa així. Em sap molt greu. Entenc aquest buit que conec bé. Hi ha buits que no s'omplen mai, per més anys que passin, en canvi el dolor si que marxa, amb el temps, queden els records i les tendreses.

Una abraçada ben forta, Montse.

Montserrat Sala ha dit...

Estimada Montse: Com pots imaginar, fins ara no m'he assabentat de la teva pena. Pots creure que també es la meva tristor. Doncs quest moment del traspàs del meu pare, el recordo amb vivesa, y les lagrimes m'estan traïnt, cada vegada que ho recordo. Per lo tant et comprenc molt be, i t'acompanyo en el teu dolor. Aníms, que la vida segueix, i pensa que a ell no li agradaríe veure't enfonxada.
Una abraçada gran.

José-Angel ha dit...

Ho sento molt, Montse! Muchos ánimos!

nieves ha dit...

Querida Montse, te echaba de menos, pero imaginé que la ausencia se debía precisamente a que estuvieras disfrutando de unas agradables vacaciones o de una vida familiar plena. Siento en el alma esta noticia porque imagino por lo que estarás atravesando.
Estoy segura, que tanto fotografiar, como publicar en este espacio tus trabajos, te servirá como terapia, aunque en estos momentos, todo se hace cuesta arriba.
Te envío todo mi cariño y un fortísimo abrazo, y espero poder seguir disfrutando de toda tu creatividad.

Conso Triay Coll ha dit...

Companya,tens el meu recolzamnet per aquests durs moments...
Una abraçada ben sentida!

Angel Corrochano ha dit...

¿Cómo lo llevas Montse?
Supongo que estás atravesando unos días jodidos ...
Venga intenta subir el ánimo y vuelve a regalarnos esos detalles tan bellos a los que nos tenías acostumbrados.
Un fuerte abrazo y todo mi ánimo.

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

AUPA MONTSE TU POTS...

SALUT
JOAN

fanal blau ha dit...

noia...una abraçada...
em sap greu, me n'acabo d'assabentar ara---

rebaixes ha dit...

Puja la costa dura
i segueix fins dalt.
Les suors comparftides
mai s'eixugaran...
El record de la estima
t'abraçaran.
............... Anton.
Pensava en què li passa? no hauria volgut això. La llei de la vida és molt crua... A tots esgarrapa i de fort. Consol vull donar-te.

Unknown ha dit...

Arribo tard. I com sempre sense saber el que dir.
La vida sempre ens prepara algun núvol no gaire blau.
Però la vida sempre segueix endavant.
Una fortíssima abraçada

Elsa ha dit...

Hola Montse, aunque tarde quiero mandarte un abrazo y mucho ánimo para seguir adelante.

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...