Un món de petites il.lusions.

dimecres, de maig 27

TOSA AMB TISORA

Mostra de com s'esquilaven les ovelles en el segle anterior
43a.Festa Nacional de la Llana
Ripoll (Girona)

10 comentaris:

kiko esperilla ha dit...

Buena toma Montse, muy familiar para mi. Castuera es la tierra del maravilloso y probablemente más exquisito queso de oveja del mundo: La Torta de la Serena que tiene reconocido la denominación de origen. No olvidemos tampoco la Torta del Casar. Un abrazo

Sara ha dit...

Vi el otro día un reportaje, sobre esta profesión de esquiladores, que ya no quedan en España y tienen que venir de Rusia, creo que decían que eran, desde luego... tu esquilador y tu ovejita han quedado genial, es una foto chula de verdad!
Un abrazote

Ivan ha dit...

Buena toma, no habia visto nunca de cerca este momento, y me ha llamado mucho la atención, magnifica nitidez, ya que al ser una imagen en movimiento simpre es dificil, grandioso trabajo, un fuerte saludo.

Assumpta ha dit...

Oh!! Impressiona vist des de tan aprop!! Es veu tan bé que quasi li diria que vigilés amb les tisores de no fer-li mal :-))

Ripley ha dit...

uff!! icreible esta foto, menudo pulso hay que tener para no dañar a la oveja, parece imposible no hacerle algun corte con esas tijeras y la velocidad a la que se manejan

Unknown ha dit...

Una imatge que ens mostra una de les tradicions que la modernitat en els estris i les preses del temps modern volen oblidar. Imatges com les teves i les antigues tradicions de les festes populars son necessàries per mantenir-les actives.
Una abraçada

nieves ha dit...

Qué nitidez has conseguido, a pesar de que se supone que estaba en movimiento. Y esa mirada tan triste, que siempre tienen estos animalitos... Está estupenda Montse.

Besos.

Albert Perpinyà ha dit...

M'encanta la varietat del teu repertori

francesc ha dit...

Esta muy bien cogida la acción de esquilar, te felicito Montse

Arlet ha dit...

Hola, em dic Arlet. He de fer un treball a l'escola sobre la festa de la llana. M'ha agradat molt la teva foto. Espero que no t'importi que la utilitzi en el meu treball.

Moltes gràcies,
Arlet.

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...