Un món de petites il.lusions.

divendres, d’abril 25

AMB LA ROSADA DEL MATÍ

9 comentaris:

Sara ha dit...

Preciosa imagen...me resulta muy familiar...adoro estas escenas.
Mi abrazotedecisivo Montse

Carme Rosanas ha dit...

Bucòlica i preciosa... Un paisatge molt bonic per mirar des d'una finestra... Ben calentons, sembla que faci fred.

M. Roser ha dit...

I això que som a finals d'abril...M'encanta a quest paisatge que plora rosada i el fred se la fa seva...
Petonets, Montse.

sa lluna ha dit...

Uauuuuuu chapeau!!
És ... és ... indescriptible!!

Bon diumenge, Montse!
Aferradetes ☻

M. Roser ha dit...

FELICITATS, Montse, que tinguis un bon dia del teu Sant...
Petonets.

josep ha dit...

Aquesta foto se m'havia escapat.
Com sempre, m'encanta la teva visió de les coses.
Una abraçada i moltes felicitats Montse. Que passis molt bon dia

fanal blau ha dit...

Vaig tard, però avui no volia plegar el dia sense passar a felicitar-te,
Una abraçada, Montse.

Sebastià MT ha dit...

Preciós paisatge, preciosa foto. Gran sensibilitat, ajuda a sentir-nos naturals dins de la natura, de la que som, sense dubtes, part important. Gràcies pel regal.

Sebastià

Carme Rosanas ha dit...

Torno deixar-te una felicitació ben gran!!!

I una abraçada...

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...