Un món de petites il.lusions.

divendres, de maig 3

UNA MIRADA PLÀCIDA

 

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Home, plàcida... els gats sempre sembla que n'estiguin pensant alguna. Fins i tot el meu, que és la cosa més bona i més ximpleta del món de vegades em sembla que està conspirant contra mi... I mira que, ja et dic, no té gota de malícia, però qui sap!

Antonio Jesús ha dit...

Montse una preciosa imagen con un procesado justo....Un abrazo desde Almería.-
http://visual-anjespinosa.blogspot.com.es/

josep ha dit...

Una imatge entranyable, preciosa i excel·lentment definida. Llum i color perfectes!.
Una abraçada Montse

M. Roser ha dit...

Aquest gatet tant preciós, sembla que estigui enamorat de les flors, meu, meu...i elles se'l miren contentes...
Petonets, Montse.

sa lluna ha dit...

Em sembla que no acaba d'entendre el que li diuen les flors o està pensant si són per menjar.

Bon cap de setmana, Montse!
Bessets

Jordy ha dit...

Quina Pasada de fotografia Montse.
Esta feta al moment just.
Petons Jordy

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...