Un món de petites il.lusions.

dijous, de desembre 15

EL PA DE BARRA


8 comentaris:

Sergi ha dit...

Ets molt cruel...

Semi ha dit...

Si hay que comer, comamos virtualmente de tus detalles.Un abrazo

Angel Corrochano ha dit...

A estas horas de buena gana me comía una rebanada con aceite, tomate y jamón
Un abrazo

El porquet ha dit...

Oooooh! Tu saps que jo sóc un panarra?

Això no és pa de barra això és manà caigut del cel!

novesflors ha dit...

Boníssim, sembla, del que ja no se'n troba fàcilment.

Assumpta ha dit...

Hahahaha em fan riure els comentaris d'en XeXu :-))

Però és que l'entenc, eh? és tan bo el pa!! i tu ens el presentes tan apetitós! :-DD

fanal blau ha dit...

Panarra com sóc...m'agafa salivera de tan aprop com el tinc!
I l'oloreta...:)
Fantàstica foto, com sempre!

M. Roser ha dit...

Mira que jo gairebé no en menjo de pa
però la seva oloreta m'encanta...
M. Roser

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...