Un món de petites il.lusions.

dijous, de març 5

DIA NÚVOL

Imatge de Primavera amb la llum d'un dia d'Hivern.

9 comentaris:

Ángel ha dit...

Así es, ya está aquçi la primavera. Muy buena imagen para ilustrar el tema. Buen primer plano, con un detalle asombroso.

Un abrazo

Sara ha dit...

Que preciosidad!!!!nosotros aquí en este León mio del alma, después de 2 semanitas casi primaverales, tenemos hoy un panorama totalmente invernal, nieva a todo nevar y hay muchos pueblos y carreteras incomunicadas, con cadenas y demás....vaya año que llevamos.Por eso voy a recrearme bien la vista y hasta el olfato fijate!!!!en estas florecitas brotadas a la primavera más bonita, y esplendorosa que nos muestras hoy.
Abrazote Montse

Carol López ha dit...

M'agraden les tonal.litats.
Una abraçada.

Ivan ha dit...

Magnifica imagen de flores, eso quiere decir que se acerca la primavera, jo que ganas, en cuanto a la imagen, tieneun a iluminación muy buena y la nitidez de la imagen es excepcional, un saludo.

Encarna ha dit...

Meravellosa imatge la que ens acompanya aquests dies. És difícil no adonar-se d’aquesta floració, que per ser la primera, atreu les nostres mirades i sembla que ens omple d’alegria, de renovació. Coincideixo amb el comentari de la nitidesa.

Molts records!

Assumpta ha dit...

Quin peu de foto tan encertat!! :-)) Imatge de primavera amb llum d'hivern!!

Què boniques, netes, clares, es veuen les flors!! :-)

Odel ha dit...

Una preciosidad,pero l aprimavera se esta haciendo de rogar

Aretusa ha dit...

Ultimamente los almendros me rodean, hasta por marruecos me han perseguido. De momento me limito a observarlos igual que ellos a mí.
Besos

Gloria ha dit...

Hola Montse,
Que tal el petit? el tresor de la iaia segur.
Demà vaig per terres lleidetanes a retratr fruiters en flor, sembla ser que és tot un espectacle, espero que faci tan bon dia com avui. Feliz cap de setmana. Una abraçada.

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...