Un món de petites il.lusions.

dijous, de desembre 13

AIGUA I LLUM

Place du Vigan
Albí (França)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que bonita ha quedado esta. El tono azulado me gusta. A mi, cuando hago fotos nocturnas, el tono siempre me suele salir tirando a ocres... Me gusta! Vaya puente has pasado, ehh?

RUBEN-ENFOKME ha dit...

Precioso contraste de tonos, muy chulo el azul del fondo. Saludos

Odel ha dit...

Jo que ganas tengo de ir alli,dicen que es muy bonito,en lo rerefente a tu fuente te dire que yo hice una foto parecida de un afuente igual que esta en Badalona En San Andres

Nany ha dit...

Oh!! que belleza!!!, me encantan las luces y movimiento del agua!! Felicidades Montse… es estupenda, abrazos guapa!

Fran González ha dit...

Cada vez me gusta más venir a visitar este blog, siempre lleno de luz y colorido!!
saludos

Anònim ha dit...

Em sap greu no haver-te visitat abans, però tinc molt de treball últimament. Per sort la setmana pròxima descansaré! M'encanta aquesta foto! Llums, moviment i un bonic to blau!

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...