Un món de petites il.lusions.

dijous, de febrer 8

XEMENEIA

Bon gust i sensibilitat.

3 comentaris:

Mel.la ha dit...

Bon dia Montse, fa dies que no passava, estic una mica gandula amb això del blog, pero ahir vaig posari una poesia de la Marta Pessarrodona. Està dedicada a la mare de Ferrater que anava amb ella. Ell com ja deus saber es va suicidar. No puc llegir aquesta poesia sense emocionar-me. Fins aviat.

Aquesta ximeneia es una monada, recorda les de Gaudía, del modernisme. On deu ser?.

Anònim ha dit...

sembla una xemeneia d'una caseta de conte, llastima que a la meva no li escauria gaire, pero si que es bonica, m'agradaria imaginar-me la caseta que deu haver-hi sota.jo tambe em pregunto on es?dona pistes...

montse ha dit...

Pertany a una casa que està al Passeig de Mar de Sitges.

Arxiu de posts

Etiquetes

Els amics que em visiten...